Jag orkar inte mer!

Sitter här med min j*vla bokrecension i engelskan. Jag kommer ingenstans..
Sen så har jag bilden som är halvfärdig, Tyskaprov imorgon som jag inte har börjat öva på än och alla mina svenskasaker är borta, som jag måste ha imorgon för att kunna redovisa.


Jag hatar verkligen skolan just nu.


Det gick skitdåligtkemiprovet idag också..


Men man får bita ihop!


För om 1 dag och 13 timmar går bussen från skolan...
Bussen
som ska ta oss till en flygplats i Norge...
Flyget från Norge som ska ta oss till....





GREKLAND!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaahhhhh emmmmmaa!!!! :D:D:D sitter & väntar på mina låtar som ska in i mobilen nu bara, sen ska jag nana & när jag vaknar imorgon typ kvart över 6 så bär de av om bara en & en halv timme till skolan & sen till norge & sen till grekland! :D guud va SKÖNT/KUL/ROLIGT vi kommer ha de!!! :D:D:D:D<3

2009-05-14 @ 00:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0