Förra helgen!

Förra helgen var.. Fantastisk! ><'
På torsdagen  var det valborg.

Jag Moa Emilia och Elvira tog en sväng in till Borås och kollade på Kortegen. De var kul.

Sen när vi kom tillbaka på kvällen skulle Jag Elvira och Emilia gå hem till mej från stationen...
Jag säger bara "Titta en  KAANIIIIIN!" "HAAAREEE" Hahahahaha!

Orkar inte förklara men vi gick över golfbanan sjöng opera som sedan gick över i dans och rapp! xD

Haahaha.

Minne för livet de!

Sen kom några fler och det slutade som den bästa valborg någonsin! ;D



På Fredagen var några här, de var kul. Vattenkrig vid midnatt.. ^^




I lördags var jag i Husqvarna på Popadelica. En liten festival.
Moa, Emilia, Linus, Simon och Louise var också med.

De var skitbra!!

Mycket över förväntan.

Markus Krunegård.


Adiam Dymott.


Babian


Movits


John ME


I'm from Barcelona


Fatboy
Florence Valentine
Le Galaxie

Var det vi tittade på

Haha.
De var kulkul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0