Yesturday, all my troubles seemed so far away...

Igår var det studiedag och man kan ju inte göra annat än att ta en heldag i Göteborg.
(eller varför inte ta en sväng ner till Danmark, tur&retur >< )

Här är lite bilder på fynden vi gjorde.


Min byxdress jag köpte! xD

Vi provade mammas gamla hattar och bestämde oss för att - Hatt ska vi ha nästa gång vi ska till Gbg.

Vi köpte en skitfin skinnjacka ihop!..

.. och även ett par "coola" byxor. ^^

Moa köpte ett fint skärp.

De var en perfekt dag!
Vi besökte gatorna ovanför Prickig Katt vid Magasinsgatan. Påväg ner därifrån "träffade" vi på Gilbert Hurricane.
Sen när vi skulle hem såg vi världens snyggaste kille! Han var.. perfekt.
En lyckad dag med er, Moa och Elvira! <33

Kommentarer
Postat av: Elviira

ååh, allt va perfekt denna dag :) Tack för en fin dag med er två, mina bästa :)<3

2009-03-12 @ 21:49:16
Postat av: Moa

Bästa dagen på länge! :D <33

2009-03-12 @ 22:24:43
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: Anette Olsson

Oj, oj oj! Coola prylar. De kunde lika gärna vara köpta här i Californien. Coolt!!!!

Jag gillar särskilt byxdressen.

Imorgon skall jag ner till Venice beach och kolla in läget. Kul.

Förresten, har kollat in den där kameran på Urb.O.

Den var ganska dyr! ca 600 kr. Plus film som kostar 150 för svart vit. 2oo för färg. Är du säker på att du vill ha den?

Det var väl den som kom i olika färger, och de runda korten?



Du skulle varit här!!



Kram Mamma

2009-03-13 @ 01:32:01
URL: http://liitetext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0