I'm such a drama queen

Var hos Moa innan. De va.. eeh.. kul?
Vi tittade på gamla kort. och Moa bara "Du var så söt när du var liten Emma"

När vi sedan bläddrar till nästa kort så trodde jag att jag skulle dö. Vi skrattade så att vi fick kramp i magen.

Kortet var taget på lucia och alla står oberört och sjunger. Tjejerna, alla med luciakronor och killarna i tomte kläder.

Och så är det jag...
För att skilja mej från mängden så är jag den enda med glitter i håret. Inget så speciellt, men...

Jag står och skriker eller ngt. Min mun är som ett enormt stort O och täcker halva mitt ansikte, mina ögonbryn pekar rakt ner mot näsan och mina händer har jag hårt knytna.

kanske är svårt att tänka sej, men gud vad vi skratta!


 
- Annat kort från när vi var små..


Tog med Moas
kamera hem för
att lägga in
lite kort hon
hade på den.

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA XDXDXD

2009-03-08 @ 22:09:23
URL: http://happydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0