I Just Don't Understand...

Tänkte boka ett pass på F&S.
Det finns lediga platser på alla pass men det står STÄNGT bakom också..
Antingen så är det stängt på riktigt eller så.. eeh.. Är det ngt annat.

Ska ringa dit nu och kolla.
Because
"I Just Don't Understand"
Hoppashoppas!


Nu är platserna bokade!
Yoga kl. 19.30 blev det och Moa fick sista platsen..
Så Elvira fick ingen plats..
Tråkigt.
Jag slapp iaf gå ensam.
 Men hon har ju simmat idag, så hon har ju fått lite träning ändå.
Får försöka se allt från den ljusa sidan..




Kommentarer
Postat av: Elviira

De va tråkigt, & sen så typ tvingade mamma & pappa ut mej istället. då hade jag ingen lust med de längre :( men jag gick ut ändå, bara för att liksom..

fast jag gick inte så långt då, men jag gick. och sen va jag tjurig när jag kom tillbaka! :(

haha, men nu är jag glad igen ;)

2009-03-16 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0