i Gbg regn..

Det snöade idag.
Trodde att det var slut med det nu..
Jag var helt säker..
Men jag hade tydligen fel.
I och för sej så försenar
det min pollenallergi vilket är bra.
Men jag vill ha värme nu!



Jag hoppade över slöjden och åkte in till Gbg med mamma idag.
Det var väldigt längesedan jag var där med henne. Åker alltid med "er" annars.
De var mysigt. Vi åt på steinbrenner & nyberg.
Soppbuffen. Massor av efterrätter. Gott.
Det första undantaget i min nyttighets.. eeh.. att jag ska vara nyttig.

Mamma köpte en klänning med tyllkjol på Monki, en annan underklänning och ett par Birkenstock skor.

Jag köpte ett par höga sandaletter och en typ gräddvit tyllkjol (jättefin att ha som topp istället).
Har inte bestämmt om jag ska behålla skorna än, men det lutar åt det hållet.

Kan tyvärr inte lägga ut några bilder efetrsom att jag hade råkat glömma att stänga av min kamera. Den är nu helt död.

Men det kommer kanske imorgon.

Ååå.. Imorgon... Då är det nationellt prov i engelska.. Uppsatsskrivning.
Jag är kass på det.

- Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0