Couldn't I just understand when you said no no no no no no no no no no...


Tänkte se på
"Muolin Rouge" ikvåll..
Men nej.

Moa skulle till Gbg
 och vi fick såklart
"absolut inte se den utan henne!"
Fast det hade
varit kul att
 göra det bara
 för att jävlas..

Haha..
Jag är dum.

Fast jag hade nog
 inte gjort det ändå.
Det är ju ändå
hon och jag
som har pratat
 mest om att det
var längesen
 vi såg den
 och att vi snart
måste se den igen.

Men jag ska
 iaf till Elvira ikäll.
 Vi ska bara
 vara några få tjejer
och titta film
och ha det mysigt.

♥.♥.♥



"Tänkte Rouge, men skulle såklart inte det.
Kul bara att jag hade gjort det hon pratat om.
Så vi och den ska ikväll bara vara på det."


Haha. bra citat jag fick fram xD

Kommentarer
Postat av: Moa

va? :S XD Hahah Det är bra Emma! bra tänkt.. Det ät ju trots allt VI som har pratat om att se den mest lilla gumman.! ;)

2009-03-21 @ 20:26:49
URL: http://happydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0