Boyfriend as a friend..

Jag gör som Moa och kopierar Jennifers inlägg, för de är grymt!
Beskriver precis vad jag också känner! ;D

Jag har tänkt på det länge.
Tänk om man hade haft en jättenära killkompis. Som man kunde säga allt till och om man bara kände för att "vara" med någon så kunde man ringa den så man kunde träffas. Träffas och bara liksom vara. Inga krav på att man behövde vara på jätte bra humör, inga krav på att man behövde ha något att säga....inga krav helt enkelt. Bara rätt upp och ner en jätte bra kille som förstod. Ja, man kan ju självklart ha en tjej också..men det är inte samma sak !
Tänk om man har något problem, då kan de se det från en helt annan vinkel än man själv eller någon annan tjej.



Det vore helt enkelt perfekt liksom ;D
Haha dream on....

Nu blev jag  deprimerad för jag inte har någon nära killkompis XD
Haha jag är sjuk.
Men ändå....tänk er !



Ge mej en relation som deras....
Men det kanske inte finns på riktigt.....


Kommentarer
Postat av: blogare på icedaniel.se

Fint skrivet !

2009-03-07 @ 02:09:19
URL: http://www.icedaniel.se
Postat av: Jennifer

haha nämen se där :D Men det är faktiskt så, det vore perfekt :D <3

2009-03-07 @ 14:05:04
URL: http://jstensson.blogg.se/
Postat av: Elviira

jag håller med helt & hållet, så himla bra skrivet!

precis så känner jag också, tänk att få ha en så nära killkompis, som man verkligen kunde berätta allt för. de hade vart grejer de!

nu blev jag också på dåligt humör xD ;) haha<3

2009-03-09 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0