Älska solen!

Nu är det vår på riktigt!

Vi skulle ha haft 3 tim. lång håltimma idag. Men nej.
För vi var tvugna att gå en tråkig tipspromenad på 2,5 km.

Jag och Frida som hade planerat att sticka in till kinna en sväng.
Men så blev det inte då.

Fast så mkt gjorde det inte. För det var ju superbra väder ute!

Så vi satt ute i solen och jag och Frida gick till hemmakväll och köpte godis för en tia.
Ibland måste man unna sej ngt gott! ^^
Fast inte Elvira då..

Hade kemiprov också!
Men jag tror att det gick ganska bra.
De kändes så iaf.

-puss


Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahha ELvira är en duktig tös. 8) XD ;D

2009-03-19 @ 18:47:28
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: jaag

som alltid! xD;D

2009-03-19 @ 19:17:17
Postat av: Elviira

haha, OM jag är! :D men vi hade de väldigt trevligt i onsdags tycker jag allt :)

2009-03-20 @ 17:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0