You Know I'm Bad, I'm Bad, You Know It...

Jag är kass.. Borde ha gjort alla läxor OCH skrivit på min fördjupning, men istället har jag sett på film och nu sitter jag här.. >:/ XD
Borde iaf göra engelskan..

Jag orkar inte skolan mer!.. Nån som håller med?
Men imorgon blir det kul. Då kommer ngn Franz Goldner (stavas?) och ska föreläsa om när han satt i konsentrationsläger under andra världskriget.. .


Kort sammanfattning av helgen också.. ;) haha
I fredags bytte vi julklappar! :D Körde julklappslek, alla var sura på varandra och det slutade orättvist. xD haha, Men de va kul! <33

I lördags var jag med orienterarna i sätila.. Vi lärde oss om meditation och massage och lite så.. De va.. lärorikt
?.. ;) haha
Sen var de födelsedagkajs för Elvira och Emilia! De va superkul som alltid! Love U.. :)

Nej nu måste jag sluta. Klockan är snart halv åtta :O xD

HejDå!
               


Who's Bad . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0