Stöten

Hello!
Var i stöten på lovet. It was superfun! xD haha
Ja, jag Elvira och Moa är iaf grymma på snoawboard nu!
Vi har åkt of-pist hela veckan lång. Har hänt hur mkt kul som helst! Men jag orkar inte skriva.. eftersom ändå typ ingen läser.. haha..
Vi kom iaf hem igår, och när jag varit hemma en halvtimme-timme så ringer Moa och berättar att "twilight" går på kinna biograf så jag packar upp lite snabbt, äter och sen kl 19.oo går vi på bio. Spontanitet är vår starka sida..
Den va skiitbra!!
Ska läsa böckerna ;)





Nu är de iaf skola igen..
Tre prov på fredag! Wohoo!..

Kommentarer
Postat av: Moa

Hihih Filmen var Suuuperfun! nej.. Bra! :D Hihi och veckan med! Skulle vi vara ännu mera spontan skulle vi ha åkt till bengans idag för där singerar mando skivor!!! Jag ville diiiit!!! puusss

2009-02-16 @ 18:46:47
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: me

Jaa, visst var den!.. :D Vah?! Åååh.. jag vill ha deras nya skiva!.. Gbg på lördag?? ;)

2009-02-16 @ 21:27:59
Postat av: Elviira

haha, veckan va bääst! :D och filmen också, ååh jag ängtar tills jag får boken nu ^^ första gången jag längtar tills jag får en bok tror jag xD haha, pöss!<3

2009-02-17 @ 20:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0