Oh, take me back to the start!

Jag och min kära mir flög upp till Stockholm i helgen.


Där köpte vi in kläder till hennes butik och även till oss själva. Haha.
Jag har alldrig varit i stockholm innan, eller jo, det har jag..
Fast då var jag rätt liten, så det kommer jag inte ihån ngt ifrån.


Vi shoppade en del och gick och strosade runt i gamla stan. Jättemysigt.


Men det var varken för shopping eller sightsing vi var där.
Utan för att se när Coldplay spelade på Stadion!


Såå sjukt bra det var!!
Ngt av de bästa jag har sett, och jag har sett en del i sommar.


U2
Madonna
Håkan Hellström


Peace&Love
Hultsfred
Way out west
Popadelica


Ja, en del alltså..
Coldplay. Snacka om stämmning!




 

Bilderna har jag snott från RockFoto.. -.-


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja usch vad bra det var!

2009-08-25 @ 22:10:09
URL: http://bloodysunday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0