Bradagsomlikagärnahadekunnatvaradåligdag.

Dagen igår började med att spela Geofish på Facebook.
Jag slog då Moa. Hehe.

Sen cyklade Maike till Moa och dom kom och mötte mej innan vi cyklade/gick vidare till Emilia.
 
Där åt vi kladdkaka innan vi fyra drog vidare till Elvira, där vi hämtade min och Moas cyklar.

Efter det cyklade vi hem till mej och åt plommon. Då kom Alex också.

När vi hade tröttnat på plommon cyklade vi vidare hem till Moa där vi fick kvällsmat.

Efter maten skulle Alex hem till Steffi och Vi andra (Jag, Moa, Emilia, Maike och Elivra) Fortsatte till Fritsla där vi badade i poolen. ;)

Då kom vi på att Rasmus bodde där och smsade han. Han kom så vi pratade lite med han innan vi fortsatte till Maike. Där drack vi te.

Sen när klockan börjde närma sej ett började vi cykla hemåt igen.
Jag sov hos Moa.


Tack för en härlig eftermiddag/kväll/natt!
·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·♥·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0