Picknick.

Picknick är en måltid som ätes utomhus.
Ordet kommer från franska 'le pique-nique'
och härrör från 1600-talet.
Måltiden brukar oftast ätas sittandes på en filt.


Hämtad från "http://sv.wikipedia.org/wiki/Picknick"

Haha ><





De var mysigt.
♥♥♥

Vilken sida upp?

Det stormönstrade uppåt och så en duk på de ;)

Mat.

Elvira

Linnea

Jag gillar paj..

..Elvira kör på sallad..

..och Linnea på bröd.

Blåbärspaj.. ^^

Fick ett fint skärp av Moa!

Hade glömt kapsylöppnaren..

Jag fixade det med Elviras nycklar. ;) haha

Fick en bh av elvira som var inslagen med grönt papper och ett rosa snöre..

Snöre.

Poser?

Moa ;)



När vi skulle hem fick Moa jättebråttom eftersom hon skulle klippa sej,
så hon cyklade iväg direkt och vi hade ju två cyklar kvar så det skulle nog lösa sej...
Men nej.
Moa tog med sej nyckeln till den andra cykeln med.
Nu hade vi bara en cykel,
tre personer och
massor med "packning"..

Varför händer sånt alltid oss.. ><

Kommentarer
Postat av: Moa

Så himla ful bild på mig. Alltid fula på mig.. men jag kan ju trösta mig med att större delen av de andra korten har jag tagei så då kan vi ju tänka att det beror på att det inte tas nåra på mig och isf är fotografen dålig.. ;) XDXD Hahahhah GRATTIS BÄSTA EMMA!!! :D <33333

2009-04-06 @ 18:40:11
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, alla kort på mej va också fula! xD vi lyckas alltid med sånt som cyklen ^^ ;D

2009-04-08 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0