Tisdag 7/4

Min dag började med begravning för Lina Kristiansson.
Hon förtjänade inte att dö. Inte nu.
Hennes begravning var jättefin iaf.
R.I.P.




När jag kom hem åt jag och tittade på Edward Sissorhands.
Den är bra.
Han är söt..
         

Sedan kom Josse och plockade upp mej, så åkte vi hem till henne.
Moa också.


Hon visade oss sjön.
Den var  jättemysig, med massor med öar.

Sedan lagde vi tacopaj och smoothi till efterrätt..
Med Chokladsås..
Haha, de var kul.



Nu ska jag gå och lägga mej.
Tack för en härlig eftermiddag tjejer!
Ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi ^^ det var suuuper kuul :D:D:D

Älskar er <3<3 Tack själv :D<3

2009-04-08 @ 17:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0