Ceazar har hasch, Ceazar har gräs. Han odlar i garderoben..

Nu har jag verkligen varit jättekass på att skriva!.. Jag vet XD haha


Idag spelade iaf Killarna Basket SM.
Dom Kom tvåa!!


Jag hejjade för fullt!
Klappa, Skrika, Hoppa, Klappa, Sjunga osv.
Hahaha. De vat skitkul! ^^


Ni var grymma!



På torsdag ska Jag, Elvira och Moa in till Borås och kolla på kortegen.
De ska blir kul!


Säg till om nu vill med ;)
Haha.






Och på lördag ska antagligen jag och Moa på Popadelica.
Hoppashoppas!
Det är en lite endagars festival i Husqvarna. 


Florence Valentin
  ♦ Markus Krunegård
♦ John me
♦ I'm from Barcelona



Spelar bland annat.


Det kommer bli skitkul! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

aah, vi va bäst i klacken!! :D haha

kuul va de, vi ses imorgon ;)

2009-04-29 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0