Bye Bye, Hejdå, auf Wiedersehen..

Idag åkte Moa och hennes klass med tåget till Prag.
Jag är såå avunsjuk!

Jag och Elvira var nere på stationen 16.15 för att vinka av dom.
När klockan var tjogo över och ingen hade kommit, började vi undra..
Tåget skulle ju gå om 3 minuter!
Trodde vi...

Vi ringde Moa (från Wilma eftersom vi båda hade glömt mobilen), och det visade sej då att det hade blivit flyttat en timma..
Kul.

När vi hade vinkat av dom åkte vi hem till mej och försökte komma på en melodi till våran fantastiska låt.
De gick sådär, men det får duga..



Nu är Mamma, Pappa och Moas föräldrar på "sticky fingers" och kollar på Moneybrother.
Jag är såå avunsjuk på dom med.
Om det inte hade varit åldersgräns hade jag också varit där nu!..



Istället ska jag lägga mej och läsa min bok.
"Twilight".
Den är på engelska och 500 sidor lång.
 Jag ska läsa ut den på fyra veckor
 + skriva en bokrecension på engelska om den.

Lycka till, till mej!


GodNatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

emma tänk bara på mej då. med boken + bokrecensionen alltså :S fan!

2009-04-16 @ 17:01:06
Postat av: Anette Olsson

Dom var såååå bra!

Det blir nog många fler tillfällen för dig att se dom.

Kram Mamma

P.S. Men det hade varit himla kul om du hade kunnat vara med : )

2009-04-17 @ 20:55:33
URL: http://liitetext.blogg.se/
Postat av: Moa

Fyy fan vad snygg han är!

2009-04-23 @ 23:13:39
URL: http://happydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0