Nu börjar jag igen :D

Orkan inte skriva nu.. Vill Sova!..
Men..
Har iaf varit hos mormor och ätit gädda idag :) Mummsigt de du!..
Sen Kom Moa! Hon målade en supersnygg elefant på paint! :O xD
Sen så koka vi te och satt och pratade i mitt lilla krypin. :)
Sen kom också Elvira. Hon fick också lite te av, mej.    (Jag är för snäll jag!)
Då pratade vi lite till och försökte komma på lite låtar till mej och Elvira*! xD
Superbra!!

Moa åkte hem.. och Elvira åt här.
Sen Följde jag Elvira hem :) Vi cycklade! Så sköönt!
Vi mötte Dalan, Freddy och Sebbe som kom farande på sina moppar!
Jag och Elvira fick världens snilleblixt!..
Vi tänkte ta genvägen över golfbanan för att komma före dom och sen möta dom igen! xD
¨Så Smart tyckte jag!..

Men.....

Dom kom inte...
Vi sms:a dom..
Dom var hos Jesper och åt pizza...
Så.....
Vi cycklade tillbaka upp och hälsade på dom lite! ;D haha
Trevligttrevligt :)
Sen följde jag Elvira hem, Vi sjöng! Och var pigga som få! xD haha
Det är jag inte nu..

GodNatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0