MVG!!

Jaaa!! Jag fick mvg på orienteringen! :D:D:D:D



Lite krångligt mellan kontroll 16 och 17 bara.
Det var bara massa täta små träd där man inte hitta nånstans! :S
Men tillslut kom jag ut på en stig, samtidigt som Gustaf och Maja, som kom ut lite längre bort!
Tur att jag hitta er! för jag visste nämligen inte riktigt vart jag var då... inte dom heller..... så då sprang vi åt fel håll xD
Men vi vände sen och hittade rätt.

Lite längre fram hittade vi Elvira, Oscar och Josefin som hade "kommit bort?" lite.
Vi hjälpte dom hitta kontrollen som vi visste precis vart den låg! xD
Sen hade vi följe..
Allihopa fick MVG!! :D:D

Låter jättebra, eller hur?!
Men det fanns lite saker, som inte var lika bra, idag också..
Först på morgonen så hittade jag varken min träningstjocktröja eller mina mjukisbyxor.
Så jag fick låna Antons mjukisbyxor, men säg inget till han bara. ;D haha
När jag kom ut till moppen hände ett under!
Både min träningstjocktröja och mina mjukisbyxor låg i...... trunken! Yes!

När jag kom till Örby där jag och Elvira skulle träffas. När hon kom stängde vi av mopparna och prata lite.. När vi skulle åka starta jag min moppe men inte Elvira.. Den hade dött.... Såå.. Jag fick sjutsa henne och moppen fick stanna kvar.
Sen flöt allt på.

Elvira fick cykla hem och jag skjutsade Frida. ;)
Vi racade mot Oscar och Mårten. och gissa vad?! Vi vann!! ;D
Vi var Bäst!


Nu är Elvira här och jag ska sluta skriva för vi måste göra lite matteläxa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0