Helgen!

Har inte hunnit skriva i helgen men här kommer den nu! ;D

I fredags kväll kom Moa och Åt oxfile hos mej, GottGott!
Vi tittade på gamla kort och på ngn film också :)

Sen i Lördags var det Konfirmation för alla Kinnabarn! :)
Grattis till Er!
Sen åkte vi till Ksk-stugan och "firade" Emilia och Linnea. Efter det åkte jag direkt till min Kusin som också hade konfimerat sej då. Inte såå kul.. men... Var bara där en timma ändå ;)

Sen bar det av till Ida! Allt gick bra tills jag kom till svängen vid dagiset... Schrupp! Krrrraas!.. Ajj! Då vurpade jag med moppen :/ Jag själv fick bara lite repor men moppen dessto fler... Skiit.. Fuck.. Grus... Faan.....
Men när jag kom till Ida blev det Kul iaf! :D
Där väntade Josefin, Lovisa, Moa, Elvira, Felicia, Wictor, Johan och Ida då! :D:D
Vi tillade på lite olika filmer, spela Twister och jag, Elvira, Josefin & Lovisa tog en sväng ner till Mårten där det var jättejättemånga folk! xD
Var borta i max en kvart! :O haha... Not! xD
När vi kom tillbaka till Ida hade Wictor och Johan åkt..
Vi stanna lite till, Och sen åkte jag hem Till Moa som blev mitt sista stopp denna kväll ;)

Imorse hade Anders bakat amerikanske pannkakor och lönnsirap! :D:D:D
Mmmm...
Tog cykeln hem och åkte på innebendy match mot Pixbo..
1:a perioden: 0-0
2:a perioden: 0-0
3:a perioden: 0-3

Pixbo vann.. :/                                                             (jag spelade förstås bara 1:a och 2:a perioden x) haha)


De var min Helg :)
HejDå 

Kommentarer
Postat av: Moa

Pappa är snäll. 8) <33

2008-09-14 @ 21:37:15
URL: http://happydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0