GodNatt

Annanas äter jag nu. Den va inte så god faktiskt, smakar inget..
Innan var det gymnasieinfo på skolan. Tråkiit!! 2 timmar höll det på. :/
Menmen.. Man blev trött iaf och de är ju bra om man ska sova! ;)
De ska jag göra snart.
Men Moa tyckte jag skulle skriva lite här först.
Och på Fredag är det Håkan! :D:D
Nu när jag skriver det här är det exakt:
3 dagar
21 timmar
53 minuter och
9 sekunder
Kvar tills han ställer sej på stora senen på Liseberg ;D

Tänkte ta bussen som går
15.4o från Kinna!
Missa inte den!!
De blir Kul.

Ses på Fredag. Nu ska jag sova.
Godnatt!





Ps. 3 dar, 21 h, 47 min,  18sek Ds.

Kommentarer
Postat av: Moa

Duktig Emma!! fin bild ;D DEt bliiiir kuuuul!!! Wiiiii! <333

2008-09-22 @ 23:01:55
URL: http://happydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0