Teknikprov

Aj!.. Träningsvärk.. men inte så mkt.. ännu.. "/
Har fortfarande lite träningsverk sen i söndags + att vi hade bodypump idag.
 Fatta vikken träningsvärk jag kommer att ha dom närmaste dagarna!.. haha
Bodypumpen var skitjobbig! Mina ben kändes som gummi och bara skakade xD
Haha, men de är bra. Måsta bli lite starkare.. 

 

Har teknikprov imorgon.. Aaah!.. . 
Har inte tränat så mkt.. pappa förhörde mej på frågorna men jag har alldrig läst igenom hela texten.. 
Gjorde dock ett försök när jag kom hem efter skolan, men då somnade jag.. ;)
Vaknade drygt en timma senare och de va en halvtimma kvar tills träningen började..
 Så fick hoppa över den för jag hade inte börjat med tekniken. :(

PussPuss..
 

                                         - emma

Kommentarer
Postat av: Moa

Ingen kan jämföras med min träningsverk. XDXD Du är bra på att plugga sötnos Nooot. xD ;D <33

2008-10-15 @ 22:22:42
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: elin

Hej! : )

JUST NU GÖR JAG BLOGGDESIGNER FÖR BARA 35:- (FÖRR 45:-)

SKICKA EN KOMMENTAR OM DU ÄR INTRESSERAD!



KRAM

/ELIN ^^,



OBS!

ERBJUDANDET GÄLLER TILL DEN 30/10.

2008-10-17 @ 17:14:33
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0