Omdömen!

Fick omdömmena idag.. Inte jättenöjd måste jag erkänna...
nedåtgående på engelskan... fick nämligen bara G på det ****** provet!. De var ju jättesvårt!.. "/
Aja.. men annars är jag ganska nöjd.. faktiskt..

Har stått i cafeterian idag. De va tråkigt.
finns liksom inte så mkt att göra. Eller de finns det ju, men de är inte så kul.. aja..
De va ngn 8:a som jag inte visste vem det var, men han visste visst vad jag hette. Han sa typ tack Emma och emma.. Haha, fan va dumt det låter xD jag skriver ju typ som jag pratar xD haha. Kanske var han som Josefine prata om för ett tag sen.. Anton Brag och co kan man tro att dom går i ettan/tvåan eller ngt... berättar kanske en annan gång..






Saknar konfan..
♥†

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha gillar bilden. Omdömmena var säkert suuper! . ;D <33

2008-10-15 @ 22:21:21
URL: http://happydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0