Markbadet

Nu sitter jag på markbladet och väntar på att ngn ska komma och visa vas jag ska göra. Har skrivit massa gratulations-annonser för barn. ;) Så nu ska jag få lära mej skanna in bilderna osv. Han inte hunnit skriva på hela förra veckan eftersom jag har praoat i Gbg och inte haft tillgång till datorn. Men de har varit jättekul! Ska berätta mer lite senare när jag får tid. Men nu denna veckan ska jag vara på markbladet. De blir kul hoppas jag ;) haha. Dom har ett annat datorsystem här (alltså inte Windows), så det är lite ovant :S Men de funkar, haha. Nu kan jag inte skriva mer. PussåHej! <3

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp allt bra?

2008-10-06 @ 13:26:27
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Elviira

Ååh, kul! ;D haha...vi hörs ikväll!? Pussss <3

2008-10-08 @ 08:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0