London

Nu har jag kommit hem igen. Känns både bra och dåligt.
Bra: för att jag har saknat er så himla mkt! <33
Dåligt: för att jag vill shoppa mera! fast det skulle inte gå.. no money.

Tänkte berätta om allt nu!
Beundrar er som orkar läsa ;D

Dag 1.
Gick upp vid nio. Hade kommit till hotellet på fredag natt..
Vi åkte iaf till Portobello road, där det var marknad hela vägen.
Mycket antikviteter. inte såå billigt men helt ok. De var fint med hus i lite olika färger och massor med folk. Köpte inte så mkt där men bla. att litet förstoringsglas som vi (jag och mamma) ska göra till ett halsband.

Efter portobello road åkte vi till Kensington där det fanns lite vanliga affärer. Urban Outfitter. Den första i London. haha.. De va kul, hitta massa fint men kpte inget. xD Dyrt!
Nya fotbollsskor någon?

På kvällen åt vi på T.G.I. Friday Gott och hög mustk.

Dag 2.
Vi var inte så hungriga på morgonen så vi bestämmde oss för att åka in till Brick lane och äta där. Supergott var de!
Sedan var det marknader och 2hand som gällde!
 Vi började på Spitalfields market. Mycket unga designers som ställde ut sina kläder, väskor m.m. Jag köpte en rutig kjol/topp/cap Smart och fin var den! Lite kul för det finns ingen mer som har en sån, eftersom han bara hade gjort 2 st.
Sen var det Absolute vintage. Massa fina 2 hand grejor! Köpte två skinnväskor där. :)
 Hihi ^^
Vi fortsatte mot brick lane och gick på ännu fler marknader! xD Jättekul men efter den 3:e tröttnade vi lite.. ;)
På en marknad hittade jag jättfina skinnväskor! Vill ha! Men kunde inte bestämma om jag ville ha en stor som man skuller kunna ha till skolvästa eller en liten.. Men dom säljs på nätet!
Beyond retro var också en jättekul affär! Men man fick inte ta kort.. Dom sa till mej när jag tog kort på kjolarna som hängde i taket.  Man vill ju bara ha en sån!! :O
Där köpte jag ännu en väska xD haha
Vi var så klart i massa andra affärer också t.ex. All Saints som hade skitfina/skitdyra kläder..

Brick lane ska jag tillbaks till! Nästa gång med Moa! och elvira..  
haha, förlåt Elvira, de såg bara så kul ut igår xD Ne men med mina polare dårå. De var några på flyget som inte kan ha varit så mycket äldre en oss, kanske 2 3 år, som hade åkt några stycken. Tror de var typ 4 tjejer och 3 killar eller ngt..

Aja, sen på kvällen åt vi på en libanesisk restaurang. Skitmysigt var de! kolla bara -->
Vi åt massa smårätter, hur gott som helst!  de är svårt att ta utan blixt...


Ne, skriver mer sen! Nu måste jag äta lunch.
Hej så länge!

-emma

Kommentarer
Postat av: Elviira

haha, och jag också ja! ;) jo de förstår jag x) haha, men jag vill ju också hänga med såklart! <3

2008-10-30 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0