London igen...

Nu när jag har ätit, sytt in mina jeans och lite till känner jag mej redo för att fortsätta min London guide ;)

Brick lane var iaf jättekul och ändå hann vi typ bara med halva...

Dag 3.
Oxford street hela dan! Topshop, Urban Outfitter, New look, Marks & Spencer var några  av butikerna jag handlade i där.
Ja a, vad kan man mer säga om den dan. ;)
 Ja, såhär såg Paul Smiths skyltfönster ut xD Gissa vad dom "skyltar"?!......................... ett armband
 Fin T-shirt jag ville ha, men som var lite dyr...
Sen på kvällen var det musikal! We will rock you. Den va skitbra!


Dag 4. 
Sista dan...  Åt frukost vid covent garden.
Vi satt ute och solen sken plus att vi satt under en värmelampa, så de var jättevermt! 
Hade bara T-shirt på mej. Känndes som värsta vårdagen.
Var inte riktigt nöjd men shoppingen.. Hade nästan förväntat mej att hitta ett par skor,
 men dom har inte samma skomode som här i sverige.
Fanns bara massa cowboy skor överallt.. (blir antagligen modernt nästa år)
Men så gick vi där och tittade och bestämde oss för att gå in i en skoaffär till,
och där var dom! haha. Ett par bruna Mc boots,
liknande dom andra som jag hittade i Sverige men som var slut i var enda affär.
Så dom köpta jag såklart. :D
 mammas hemliga gata... . .

Sen så gick vi runt lite vid covent garden, åt Ben & Jerry glass vid trafalga square. De va såå himla fint...
Efter det tog vi en sväng runt piccadilly circus..

 Supergullit litet café ;)



Flyget lyfte vid 18.00 och jag var hemma i kinna vid 21.30.
Jag var hemma i ca en kvart. Sen åkta jag till Dalan. Han, Jesper, Sebbe,Anton och Freddy hade LANat och Moa, Elvira och Emilia hade också åkt dit på kvällen. De va Kul! Jag Jag och Moa ägde alla på CS !! ;D haha

Idag var tjejerna i gbg. Jag skulle också åkt dit lite senare men jag missa bussen... :( Och de va liksom ingen ide att ta en senare heller..
 Här är de jag köpte! ;D

Men snart så blir de Ki Yoga! :D
De blir kulkul.

De va nästan allt.

Pussar.

Kommentarer
Postat av: Moa

mkt rutigt! xD Jag är lite smått avundsjuk!! :o XD <33

2008-10-30 @ 16:53:14
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: Elviira

Jag är också lite smått avundsjuk!! :O :/ :) haha, jag vill hem till dej och titta på ALLT!! De cafét va jättegulligt! :) <33

2008-10-30 @ 17:05:57
Postat av: maike

Det låter roligt & allt ser jättefint ut!! :)<3

2008-10-30 @ 20:46:39
URL: http://maikelarsson.blogg.se/
Postat av: Anton B

menmen du glömde att jag lanade med din mört..och inte sebbe

2008-11-04 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0