Längesen nu.

Har varit mkt dålig på att uppdatera här nu måsta jag erkänna.
Men ska försöka bättra mej. Lovar!.
Har bara inte orkat ta tag i det..
 Orkar inte skriva om allt som hänt liksom.. . Så jag tar det lite kort.

Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrivit innan.. men...
Praon är iaf slut nu. Bra tyckar vissa. Hemskt tråkigt tycker jag..
 Har haft det väldigt bra..  Sp i Gbg på Café Kosmos! De va jättekul.
 Tack Elvira.. och Annelie och Anders m.f.
Först var det jobba mellan 9.3o - 16.oo. Städa, Göra mackor, Servera,  duka undan och kaffelektioner om att göra cappuccino och kaffe latte.
 Naturbegåvninar blev vårat betyg på kaffe. ;D
Sedan blev det shopping! dock inte så mkt för min del.. och Bio en kväll.
Känns som att jag redan skrivit om detta..

Sedan praoade jag ju på markbladet som ni redan också vet...
 De va kul och intressant.
Fick se hur allt fungerade: allt från att göra reppotage till don stora tryckpressarna fungerade.

I fredags var jag hos Moa tillsammans med Elvira, Maike, Ida, Felicia, Sebastian, Emilia, Kristoffer och Ivar.
 Vi skulle titta på film... Men... Det blev det så klart inte..
 Istället smsade jag Felicia och Moa med Erik Bergeld  (som i självaverket var Calle) från Elviras mobil.
 De var mkt trevligt. " kan vi inte ta det på en stol istället"... haha
Det var en kul/mysig/bra/trevlig/ochsåvidare kväll med er.
 


I lördags var våran familj uppe hos Oscar och dom.
 Elvira följde med mej. Bra..
De va kanske inte  jättekul, men det funkade väl.
 Sen sov Elvira hos mej..
 När vi kom  hem vid halv 3-3 tiden? åt vi lite frukt, macka och te innan vi gick och la oss.
Vi pratade bara lite innan vi tvinga oss själva att sova när klockan började närma sej halv 4..
bra av oss...



På söndan kommer jag inte ihåg mer än att jag, Moa, Elvira och mamma åkte till F&S och tränade Core...
 Så klart har jag fått träningsvärk idag.. aotsch (underfårstått "aj")...
Får hoppas det inte blir så som det sägs att det brukar bli.. alltså värst efter två dagar...
hoppashoppashoppas!..

Idag var det basket på idrotten.. jag är dålig.   jättedålig..
Men man kan ju inte vara bäst på allt!.. haha. ett skämt..
jag är inte bäst på ngt.. men glöm det!.
Jag och Evira köpte biljetter till FN galan idag oockså.
 Sen gick vi och "fika"och gjorde läxor på Skrädderiet.
Bra av oss!
Det där med läxorna då. Fick faktiskt gjort en hel del :)

Nu ska jag sluta.
 Hoppas ni orkat läsa det.. om NÅgon över huvud taget läser..
kanske inte så intressant men ändå...

Puss å Hej, från mej ♥



Ps. Moa du är skyldig mej 50 eller 55 kr! kommer inte ihåg vilket.. Ds.

Kommentarer
Postat av: maike

Jag läser! :) Det var roligt i fredags..

Låter som en rolig prao förresten. ;)

puss på dej <3

2008-10-13 @ 18:48:46
URL: http://maikelarsson.blogg.se/
Postat av: moa

jag läste!! ;)kul i fredags!<333 det vår 55 ><' haha puuussar

2008-10-13 @ 22:14:26
URL: http://happydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0