.. Hörövning, salsa och äckliga finnar

Idag stog Elvira och Frida i "Café ó le". Tråkit för dom..
Elvira fick dock gå ifrån för att göra tyska-provet. De gick skit kass för mej!
Eller hörövningen gick nog rätt bra, men sen var det en jävligt svår text  som jag inte fatta ett skit av.

I matkör idag var det en jätte äcklig kille,
 med en jätteäcklig finne som typ var hur stor och gul som helst
och med jätteäcklige lååånga, smuutsiga naglar!.. :O
Vi stog precis bakom honom och bakom oss stog Dogglas..
De va trångt.. och.. vi var äcklade men glada...
Jag skratta mktmkt xD Hahaha.. .

Sen va de elevens val.. Salsa! haha.. de va kul.. och svårt...
Mina höfter hängde inte riktigt med måste jag säga ;D hahaha.. .
Fick först dansa med Oscar.. Han har grym taktkänsla!.. Not! xD
Sen skogman.. De gick.. bra.. mycket bättre..
Sen var det Tobbe... Haha..
Men när jag stått där en liten stund kom min rival..
Ida Salonen..
Hon skulle dansa med han påstod hon :S

Ida: jag ska dansa med Tobbe
Jag: Nej jag stog ju här först..
I: Nej men jag vill, jag har inte dansat med han!
J: Nej men de skulle ju jag göra nu..
I: Men tobbe? jag skulle ju dansa med dej, jag var här förs!
Tobbe håller om mina axlar
T: nej emma var här först
I: Nej men jag ska dansa med Tobbe
J: Men Ida jag var ju här först! ;D
I: Men..
Lärare: Så någon får dansa med ---
I: gå dit då emma
J: Men ida jag ska ju dansa med Tobbe! xD
Tobbe håller om mina axlar igen och håller med mej
Lärare: Ida gå dit nu
I: ...

Typ något i den stilen höll vi på och tjafsa xD hahahahaa...
Fuck va vi skämde ut oss! Speciellt Ida! XD
Efteråt berätta Ida att hon hade trott att jag och Tobbe redan hade dansat en gång innan..
Han dansade nämligen bra.. .
 Hahahaha xD

Så himla Kul! ;D
Gillar dej Ida ♥


Kommentarer
Postat av: moa

Hahah lyllo Tobbe elr? . XD Poppis! ;) cafe o lé XDXDXD Hahha puuuuuuss <33333

2008-10-21 @ 22:59:45
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: maike

precis moa, lyllo Tobbe! xD Inte för att jag vet vem det är. Det lät roligt! hhaha :)

2008-10-24 @ 16:41:40
URL: http://maikelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0