Läängeden...

Shit vad dålig jag är på det här.!.. jättedålig..
och nu borde jag egentligen inte heller skriva. Måsta nämligen skriva på min so-rapport och plugga på hk:n tills på måndag..
Booring!. som Elvira en gång sa...

Igår var Elvira, Linnea och Moa här. De va myys..
 Shit vad jag har saknat dej Linnea! <3
Jag och Elvira hade bakat pepparkakor när dom kom! ;D
och så drack vi glögg och lyssna på julmusik. Längtar till julen...
Sen åt va skumtomtar och pizza och tittade lite på idol.. Och på små filmer med Lars på internet..
Han är såå Gullig tycker jag!.. ^^
Sen tittade vi på "sex and the city" som jag idag fick reda på att Moa och Elvira visst redan hade sett när jag var i London.. Dom små kräken hade inte vågat berätta det för mej! xD hahaahaha

Idag har jag och Moa varit på F&S och tränat. Vi träffade My och Hanna också. De va kul.

Nu måste jag fortsätta med min rapport..

Vill på konsert!..

Peace and Love nästa år..
Längtar...

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Elviira

vadå som jag en gång sa? de är fortfarande mitt "favvo-ord" xD haha, Emma vi är föör snälla vi :D typ snällast i världen nästan? ;D Pusspåoss <3

2008-11-15 @ 01:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0