I'm bad..

Jag är så dålig på det här!..

Helgen har varit super iaf!

I Fredags var Emilia, Elvira och Moa här. De va myys..
Vi spelade T.P.
Jag vann såklart! xD
Haha..

När klockan var 2 tyckte vi de va lite onödigt att Alla skulle åka hem, Så vi sov nere på vardagsrums govlet. :D
Vi slutade prata vid kvart i 4..
Dumt av oss. Haha

Igår var vi hos Elvira.
Jag, Emilia, Moa, Alice, Freddy, Josse, Maike och Ingvar.
Vi kollade på "saw 5" Den var äcklig och slutade dåligt..
Men den va bra ;D
Mitt i filmen ringde Erik B och Linus C och undrade om dom fick komma.
De fick dom inte, men dom kom ändå..
Dom ville bara stanna en kvart och prata lite...
Men.. Dom gick sist hem xD haha

Vi spelade Wii, innebandy, fotboll, dansa och ja, lite allt möjligt ;D
De var en mycket lyckad kväll iaf!

Tack alla! ♥
Snart igen hoppas jag!



Nu ska jag till Maike och byta kläder!
Så nu dom kommande 2 veckorna blir det Moas kläder för min del.

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fan heller att du vann!! :O XD Det blev lika mellan oss!! :O XD

2008-12-03 @ 22:04:53
URL: http://happydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0