Bond

Var på Bio idag med.. nåra stycken.
 Den nya bond-filmen blev det. Den var la sådär, fatta inte riktigt.. haha
Sen åkte vi hem till Jesper och titta på film. Jackass. Den är bäst xD
Nu är jag hemma.. Tomas och Katarina är här. Dom spelar Abba jätte högt...
Jag vill sova.

Igår hade jag,moa,emilia,ivar,sebbeochelvira tv-spels kväll. De va Kul, vi spela Buzz.
Sen blev det lite singstar.
När alla hade åkt slog jag och moa ut Anders från Image listan.
Nu är det bara vi på listan ;D
Rocketman sjöng vi också ett antal ggr.
Dom låtarna är så himla bra tycker jag/vi..

Gäsp...

Imorgon är det innebandynatta de blir kul.
Hejja oss!

.. .

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emilia bryngelsson

det var myyyss!!<3 saknar er ddet är så tråkigt på lycke ! måste hitta på något snart! <3

2008-11-04 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0