Shit! :O

Har återigen varit rent ut sagt kass på att skriva här!!! :/
Men det har varit fullt upp! Och så himla bra väder!! :D:D

Det har hänt massor som ni nog fattat,
men om jag skulle skriva allt de så skulle ni ändå inte orka läsa! Så jag skiter i de! ;)

Jag vi iaf börja med att säga
GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS LINNEA!!
 Som fyllde stratt och byxmyndig i söndags!!

image184

♥ ♥ ♥



Sen så hittade jag en "billig" resa till Dublin den 13 - 16 juni!
Så jag, Moa och morsorna drar dit på skolavslutningen!! xD
Tjohoo!!

Tack å Hej!

Nu måste jag plugga.. :(
(Vi har so-prov och no-förhör i morgon :(:(

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha tacktack :D men cpfulbild ! :S ahha

2008-05-15 @ 15:23:15
Postat av: Emma

Haha x) Nedå!

2008-05-15 @ 16:29:21
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Moa...

Yes! vi "drar dit"!! Hahaha Grattis Till bästa Linnea!

2008-05-17 @ 23:36:11
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0