Dyksertifikart! :D

Då var det avklarat! :D
Sertifikatet är mitt!
Kom hem igår efter en helg med dykning uppe i bohuslän.
Vi gjorde 4 dyk, varav ett var ner till 20 meter. (dom andra till ca 15)
De va kul!!
men sista gången vi skulle ner igen hade jag väl inte jätte lust att dra på mej allt igen... :/ 
Men det är ju kul när man väl är i plurret x) 
Fast det avr nått fruktulöst kallt måste jag säga!
Trodde tårna och fingertopparna skulle trilla av!!... 
Men alla är kvar! jag har räknat: 9 tår och 10 fingrar! + 2 tår tilll ! hahaha ;D


image188

Här gjorde vi vårat första dyk :D

 mina fötter ;)

 Här kommer mamma och jimmy upp x)

 Och här dök vi i söndags :)


Nu ska vi åka till mormor, så måste sluta...
Bye!..

Kommentarer
Postat av: Moa.

Åh! det ser jätte härligt uuut!!

2008-05-26 @ 20:00:23
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Emma

Jaa, jag vet :) men de va inte riktigt lika härligt under ytan!.. haha

2008-05-26 @ 21:14:54
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Elvira

jaa, de ser verkligen kulikulit ut! :D men Emma...har du 9+2 tår? alltså 11 tår? :S hängde inte riktigt med i svängarna dära... x)

2008-05-30 @ 17:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0