Studiedag = Göteborg!! :D

Igår va det studiedag!!
Jag och Elvira tog bussen in till Gbg!
 Väl inne, möttes vi av Moa och Ulrika som hade tagit bilden in tillsammans med Måns, Moltas och Jonathan. :)
Vi hade jätte kul hela dan!!
Jag köpte:
 Ett par 3/4 långa jeans,
 en bh,
 ett linne,
 en liten gullig rosa papperskorg, ;)
 en ring,
en nesseser och 
tre par solglasögon för otroliga 15 kr!! (5kr/st)  xD:D:D:D

Men... Det var en sak som verkligen störde mej. Sorbet hade stängt för ombyggnad eller nått och dom öppnade igen på onsdag! alltså dan efter!!.. Åå.. Om det hade vart öppet hade nog varit lite mer på "listan" ;)
Sen fikade vi. Jag och Moa drack caffe latte, och elvira track chai te eller nått. :)
Sen var Elvira tvungen att åka hem.
Men jag och Moa var kvar. :D
Vi hade jätte kul, något övertrötta på slutet ;D Haha
Vi hittade en Lagerhaus i nordstan, Bra av oss :P
        
      image154
Nu måste jag nog plugga lite till Engelska provet och uppsatsen i morron :S :/
Kram och Puss! (för omväxlings skull;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0