OjOjOj!

Nu var det riktigt längesen jag skrev!!
Men jag har inte hunnit.. har haft fullt upåp liksom.. ;)
Men jag ska försöka at inte skriva så mkt.!.. xD

Fredag - Innebandynatta
I fredags var det innebandynatta :D:D
Jag, Moa, Elvira, Ida och Frida hade ett lag, "raggarsockorna"!!
 Lite senare på dan så kom Emilia B och hejade på oss, hon blev våran lilla maskot! xD haha
Vi hade jättekul hela dan!! och kom 4.. inte så dåligt ändå! :P
När vi hade åkt ut tyckte vi, att det var ju lika bra att stanna kvar och titta på finalerna också! så vi tog en snabb-duch och hejade sedan på killarna i "Gjåsvart" :D  Dom vann!! GrattisGrattis!!

Lördag
gick jag upp vid 11 för att Elvira ringde och sa att dom skulle åka ner till vbg vid 12.!..
Så då blev det stessigt!!..
men jag hann iaf! haha..
Så när vi kom ner till vbg kollade vi lite i affärerna och fikade. Vi hittade massa te:er på Village som luktade jättegott!! men köpte inget.. Jag hade velat ha det där "I hängmattan" te:t.. :(
sen åkte vi till våran stuga i Kärra. Där blev vi genast mktmkt flamsiga! XD hahaha
Vi lekte araber som var standsatta på en öde ö,  inte!! haha
Sen tog vi en lite promenix! vi tog då lite kul kort :)
Vi va uppe sent på natten och chattade med Oscar och ganis xD
De va jätte kul! Vi ville inte sova.. . Vi blev hungiga och var tvugna att gå och ta lite nattamat! en banan och fyra mackor var!..
  elviras nya "räser"! x)
 Tittut!
 Är vide fridlysta?!.. haha
 Tjohoo!
 Haha! kolla mina 2 meter låånga ben! xD
 Aaah!

Nu orkar jag inte skriva mer för den här gången men jag skriver mera sen! :)

Kommentarer
Postat av: Moa...

Så mysigt! super kul elg. synd att jag inte kunder vara där med er. ! Men vi har juu träffats ändå ;D fina kort.

2008-03-25 @ 22:09:08
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Emma

Ja de va kul! :) elg?? jag ser då ingen ELG! xD

2008-03-27 @ 21:05:38
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Elviira

haha, de va så kuul!! :D:D jag måste ha dom korten Emma! skickaskicka så fort du bara kan ;):) Min nya "räser" x) haha, de va då mej kuul! Pusspådej

2008-03-29 @ 14:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0