KuL...

Helgen var kul! (som vanligt)
I fredags va jag, mamma, Moa och Ulrika efter många om och men, i Gbg och tittade på bio och åt indisk mat! :D
Jag fyndade ett par skor för 50 spän! och en tunika/linne? också. :D:D
När vi var påväg till Bion såg vi en jättefin tunika i ett skyltfönster som vi vill ha!!! Men det var stängt.. :(
menmen.. Bion var iaf jätt bra!



I lördgs hade vi innebandymatch i svenljunga.
 Vi skulle först titta när A-laget spelade om serieseger,
men jag kunde inte det för jag hade lovat hjälpa mamma i afären..
Fast det gjorde inte så mkt för jag had ändå inte så stor lust att titta på dom. ;)
Vi vann iaf med 5-3 mot Svenljunga :D


I söndags var det som vanligt gudstjänst i örby ka. Tråkigt.. Prästen pratade om människans hunger och om strrrrryykbrrrädor x) 
Efteråt följde jag och Elvira med Moa hem! Vi hade picknick med banan och kladdkakssmet och en anna kaka som vi tog med oss ut till en bänk utanför Moas garage! xD Jättemyysigt! haha..
Sen gick vi in och tittade på film :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan! :D Hoppas att du får en fortsatt bra måndag =)

2008-03-03 @ 18:20:47
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Emma

vem är dudå?? :D

2008-03-04 @ 17:08:17
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: moa

Hahha Ja det var mysigt:

2008-03-04 @ 17:21:18
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: ELvira

jaa, de va myyysiiigt :D haha

2008-03-07 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0