Helghelghelghelg.!.. :D

Helg igen! Bästa tiden på dygnet! ;P Haha
I lördags va jag hemma på förmiddagen.. Jag var tvungen att göra lite läxor :(
Men jag gjorde ju inte bara det! jag gick om kring och "grejade" lite i huset och så ochså!
Sen på efter middan så gick jag till Elvira! Mamma följde mej en bit och sen så kom Elvira och mötte mej! :)
Vi va själva hemma hos hon på kvällen, för dom andra skulle bort..
Vi gjorde ris med biffar i exotisk sås eller nått sånt hette det :P
De va Gottigottgott!.. Vi lekte att vi var på första dejten hahaha, de va kul x) 
Moa kom lite senare (vid 10 typ) Så vi åt varm fruktsallad och mörk choklad m.m. samtidigt som vi tittade på "hur man blir av med en kille på 10 dar" (den gick på tv4)
Sen titade vi lite på väder.. xD haha alltid lika trevligt! <3

Idag var det konfa-träff.. :/
Så vi fick gå upp vi halv 9-9..
Vi fick en bibel och en lärobok! :D Jiippiie!!  Äntligen!!! Jag ska läsa biblen varenda kväll nu (inte)!!  Haha xD
Vi leke rulltrappan och lite till också, men det bästa var nog fika!! men jag blev allt lite besviken på att dom hade bytt ut bullarna mot nåra torra muffins!
Men sånt är livet.. De va inte kul iaf.. :/

På tisdag ska jag till Gbg, med Moas "familj" och Elvira? Tjohoo!!
Ska bli så kul! de va jätte länge sen jag va där och bara gick på stan! :D
Måste gå upp till dom afärerna vid PrickiKatt då!
Nu måste jag plugga lite för jag har både No läxa och Tyska prov i morron!.. . Åå. .

Puss på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: moa

JA det måste vi fööör jag ska ha en sån blus med råsa blommor XD puss och love.

2008-03-10 @ 21:37:08
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Elvira

haha, första dejten där va kul!! xDxD(Y) de kan vi ju göra om ....fast då blir de andra dejten istället (: vi ses imorgon! Puss&Love (härma Moa lite)

2008-03-10 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0