fortsättning på lovet !

påskdagen va jag och Moa i svenasjö ka. De va mkt mysigare än i örby! xD och så fik vi en påsklilja av prällen! <3 haha Den lyste upp lite på "skräckfilmsvägen" ;)
Elvira sov hos mej den natten mej! xD 

Nästa dag så åkte vi (=famlijen) och åt middag hos mormor :)
Den natten sov jag hos Moa! :D  mysigt! <3

Dan efter det så gjorde vi typ allt man kunde göra en snöig dag i mars! :P
Vi va inne på datorn.
Vi tittade på film.
Vi byggde 2 ståtliga snögubbar!.
Vi spelade speldatorn.
Vi spelade "vanliga" spel.
Så tillslut visste vi inte vad vi skulle göra! :S haha

Idag har jag varit hos doktorn 2 ggr.
Första gången tog jag typ prover för min allergi..
och andra gången för dykarundersökning eller nått. .:S

Och i kväll har jag varit hos Moa med Maike, Anne och Pernilla! :D
Vi åt gott, tittade på film och "spelade" Astrid Lindgren spel! xD
De va myysigt! :)

Nu ska jag sova!
P
uss å GodNatt!! <33


Kommentarer
Postat av: Moa...

Myskigt.. :D vi ses sen igen! Kanske?!

2008-03-27 @ 11:06:53
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Emma

haha.. oj då.!.. JA!! :D

2008-03-27 @ 21:03:27
URL: http://liitetext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0