Elviiraärbäst!!!

Hej nu sittter jag här med min bästa väninna Elvira den fantastiska!
Jag är med henne idag för en speciell anledning, de är eftersom mamma & pappa är i gbg nu så ffrågade jag henne om hon ville komma hit en stund & chilla xD lite. De ville ¨hon såklart!!
Nu ska vi inte sitta här mera & bara vara tråkiga för vi ska göra ngt annat kul (: T.ex: gå ut med lilla hunden!
De blir riktigt kuligt de tycker jag eftersom jag älskar att gå ut & gå med henne. De är nämligen min STORA passion. Menmen, nu ska vi då inte sitta här mera. Utan nu slår vi av burken & hittar på något annat skoj som sagt.
Hej då !!! // Elvira

Kommentarer
Postat av: Den bättre än dom bästa XD

Hahhaha jag visste att det var ELvira som skrev!! redan när jag läste första meningen XDXD det lät som hennes sätt att skriva..! Inte bara det att hon tyckte att hon sj är bäst utan allt ;D g hoppas att jag kan räkana mej som en av Emma bästa vänninor också! (Hon är inte bara din, Elvira!) XD

Ha det så kul i helgen utan mej. specielt i kyrkan ;D om ni hinner dit och lycka till på DM. Kram.
Den bästa.

Postat av: Elviira

haha, "mitt sätt att skriva på" Moa :/ xD hahahaha. Så brukar la inte jag skriva eller? hmm? :P (: nejnej, Emma är baaara min!! men okej då. eftersom jag är godhjärtad människa så kan vi la dela på henne xD ha´t bra!! Elvira den fantastiska (: haha

2008-03-16 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0