Kul igår :)

De va jätte kul igår! :D
Vi (moa, linnea, elvira, emma, alexandra, jennifer, manda och jag)
hemma hos Julia och åt, prata och såg på film :)
Den första filmen va inte så bra.. men den andra va jätte läskig!! xD
Men den slutade bra som tur va! xD

Sen sov jag övet hos Moa, för vi skulle på konfa i dag..
De va faktiskt ganska så kul... hehe
Sen så åkte jag hem, för mormorär här hos oss :)
Mamma och pappa är nämligen på mässan i Barcelona!
 Såå orättvist!!
Pappa sa att de va jätte bra väder och så.
Men jag kanske får följa med nästa år! :D Hoppas de!!

Imorgon har vi innebandy match i öxabeck och jag vet inte hur jag ska komma dit! :S 
Skiit..

Kommentarer
Postat av: elviira

emma då :D haah , vet du inte hur du kommer dit ? stackare ...lider med dej ska du veta, jaa de va jättekul! ååh, läskigläskig! xD

2008-01-19 @ 22:06:13
Postat av: Moa

Hahah Den va bra!

2008-01-20 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0