Inventering..

Igår va jag med Elvira för  vi skulle göra So..
 Hon kom vid 5.
 Vi gjorde lite grann, men vi har Jätte MYCKET kvar!
Vi gjorde inte So hela tiden, för vi va så trötta ;) 
Såå, sen så spelade vi YATZY!
 De va Kul!              (vi va ju så enormt bra!)
Sen när Elvira åkte hem så gick jag för att möta Moa,
 som skulle sova över här.
 Vi skulle nämligen hjälpa till med inventeringen på Wilma i dag.
 Vi fick gå upp vid 7 :(
Men det var faktiskt bra att gå upp lite tidigare nån dag..  
(har inte gått upp före 11 nån dag på lovet..;))

Vi spelade tränings match idag ochså. Vi förlorade... 
 Jag spelade Skiit hela matchen! Men jag va ganska trött..

Har precis tittat på dom 2 sista avsnitten av "Heoes"!
  Det är fortafrande jätte spännande, fast det va sista avsnittet! ;)
Orkar inte vänta tills nästa höst när sesong 2 börjar! xD



Kommentarer
Postat av: Moa

Tur att vi har tvåan då!! så kan vi se den innan :D:D

2008-01-04 @ 17:55:07
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Anonym

Nee, gör inte de! de e ju tråkit sen när den går på Tv då.. :/ Om du redan har sett den.

2008-01-06 @ 11:27:55
Postat av: Moa

Men de är ju så långtid kvar!! ;D

2008-01-06 @ 20:56:06
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Jaa

Ja, ja vet! men då har man ju nått att se fram emot! =) Haha, men du kan ju försöka hålla dej...

2008-01-07 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0