I väntan på Elvira...;)

Hejhej!!
Nu siter jag
här och väntar
 på att Elvira
ska ringa mej..
Nee, jag väntar
vell inte riktigt såå,
 vi ska göra So,
så det gör inget
 om det drojer lite!  xD
Gick och la mej vid kvart i 5 i dag..
Och mama kom och
 väckte mej vid 12.. j
jag är trötter*
Det är ju faktiskt
 bara 7 timmar
jag fick sova!!
Men de va nog bra
att hon väckte mej,
 för annars hade
 jag nog gått up vid
3 eller nått! :S 
(då hade jag sovit i 10 timmar som jag brukar göra nu på lovet! )

                                       image108

Kommentarer
Postat av: Moa

Väckte hon dej!! De va inte snällt gjort XD

2008-01-01 @ 16:16:54
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Ja

Haha, nee!

2008-01-02 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0