GothiaCup..

Har precis gått upp ur sängen, så jag orkar igentligen inte skriva..
Men kom iaf hem ifrån Gothia cup igår.
 DE va kul fast vi bara vann en match!
Haha, Mot norrmännen!! xD 
Då spelade vi ändå inte alls bra, eller iaf inte jag ;P

Jag måste åka in till Göteborg eller Borås!! (helst Gbg )
Jag har ju inte varit i nån stad på hela REAn!! Och nu är den ju snart slut. :(   
Men ska kanske åka in till Borås och se på Bio i morron,
 och då kan man ju kanske åka in lite tidigare så att man kan gå lite i stan och titta innan den börjar! :)
Fast jag och Elvira ska plugga So i morron (och på tisdag), för vi måste bli klara med våran fördjupning.. :'(
Aja, Vi får la se.....
Nu Måsta jag sluta. Heeeeeeeeej Då

Kommentarer
Postat av: Moa

vi får k9olla vilken film vi hörs! puss

2008-01-06 @ 20:55:30
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0