Fredag

Nu är det fredagkväll, och jag tänkte ta och skriva en liten text. :)
Det var en slapp dag! (som vanligt)
Hade läxförhör på HK:n.. På frågor som jag bara hade gjort knappt hälften av :/
menmen.. Sen så gjorde vi nudlar med wockade grönsaker och kyckling :D  Yyammiii!
På bilden ska vi börja lära oss att rita ansikten.

Vi hade innebandy matck idag också. Vi vann me 8-6 =D
Mama hämtade mej efter skolan så att jag skulle hinna,
Slutade 15.o5 och vi skulle sammlas vid örbyhallen 16.oo.!!..
Men de gick bra.

Nu ska jag snart gå och lägga mej..
Ska nämligen va i kinna kl. 10.oo i morron för att ta slingor :P

HejDå & GodNatt!
                                                                                             //emma

Kommentarer
Postat av: elviira

yammiyammi! :D haha. du kommer bli ashet med slingor emma !! (: hahahaahha

2008-01-11 @ 23:39:40
Postat av: Moa

Kul med slingor ja! och rita ansikten.. :D Det ska vi med göra.. snart ;D puss

2008-01-12 @ 16:11:51
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Emma

Ja! de blev kanske lite mkt slingor xD
Men jag är Nöjd!! :D

2008-01-15 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0