Bio i Borås :)

Idag fortsate jag och Elvira med våran fördjupning..
Vi gjorde faktiskt ganska mycke.
(vare sig man vill eller inte ;) )
Sen så åkte vi in till Borås.
Vi skulle nämligen gå på bio,
Jag, Elvira, Moa, Ida & Frida.
 (Linnea kunde inte följa me) :'(
Vi kollade på "Förtrollad" Haha,
 men den va faktiskt bra!
Lite överdriven på visa ställen men kul ändå ;P
Vi åkte tåget in så att  vi var framme kl. 16.
(filmen började kl. 18.oo)
Så vi gick lite på stan innan.
Köpte en ,typ grå-blå, tröja på HM,
 massa ljuslyktor från Indiska,
 ett halsband och 2 par trosor på Lindex.
(Hittade en jätte fin BH på lindex-rean ochså, men den fanns inte kvar i min storlek :( 
Men om vi hade haft mer tid så skulle det nog ha blivit myckemycke mer !
 Var nämligen på ett välldans köphumör  : D

Imorgon ska jag fortsätta med So:n, ihop med Elvira...
 Men jag ska prata me hon i morgon,
för mamma ska in till Gbg och jag hade väldigt gärna följt med :/
Så, då tengte jag att både jag och Elvira hade kunnat följa me :)
Men vi får la se....
Nu måsta jag faktiskt gå och lägga mej,
 fast klockan bara är 22.50. Måste vänja mej vid at gå up lite tidigare och så igen.. 
Bye Bye!


 Kolla Elviras muskler! haha :P
 Här ser dom ännu större ut ;)            [hände nått knepigt med skärpan]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0