------

Nu har jag skrivit 3 inlägg idag! :D
Lite småstolt :) hehe
Men jag hade inte skrivit på nåra dar nu, men det har inte hänt så mkt heller.
Har bara varit i skolan och såå..
Idag hade vi Ett stort läxförhör i So:n. det gick nog ganska bra tror jag :)
Igår  va jag så himla trött asså!! höll på att somna i soffan..
Men så ringde Elvira och frågde om jag skulle med -på innebandyn, Jag tängte först inte gå för att jag va så trött och hade lite läxor kvar att göra..
Men jag gjorde de ändå och
 jag och mamma åkte och tittade på pjäxor till mej, hittade nåra som värkade bra men det är svårt...
Nu måste jag gå upp och göra No läxan som jag inte har börjat på än.. :(
Ska gå och lägga mej tidigt idag :)

Hejdåå!!

image132

Buddhist? Javisst! ;)




 


Kommentarer
Postat av: Moa

Hahhahahah!! XD buddist?, javisst! Puss Love u !

2008-01-31 @ 18:43:48
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0