Italien!

Kom hem igår.. :(
Vill verklgen inte vara tillbaka här i Sverige!!   Ååå...
Det har gått alldeles för fort! Jag vill bara tillbaka igen!! Eller ännu bättre, ta med hela gänget till Thailand i nåra veckor! eller i nåra månader!!!
Faaan.!...
Men vi har verkligen haft jätte kul!!
Hela tiden har vi haft nått att göra! ;)
Det har varit sol och klarblå himmel hela veckan!
Jag har åkt skidor helatiden utom en dag, då jag "försökte" åka snowboard xD
Vi åkte från 9 till halv 5 varje dag!
Och på kvällarna spalade vi familje-stress, lekte glöpfisk, pratade och tog en del kort! xD Hahaha
Nä, nu ska jag snart gå och lägga mej, för att orka skolan i morgon.. :(
Jag vill värkligen inte!
Ååå...

Om 2 veckor åker killarna till Lonon.. Såå himla orättvist!
Jag ska gå in och leta efter billiga resor till nåra andra städer nu, så kanske det blir en resa för oss andra ckså! :D

Pussar <3

image140           
     = I backen!!
 Glööpfiisk!....
  Haha!
 Hooppsan! hon doog.. ;)

                                                                     image146 
                                     Haha! fiina vi är! xD  ---> Sista natten med gänget! ;D

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahha de vaaaa kuul

2008-02-17 @ 20:45:52
Postat av: Moa

Jag vill vara där!! eller i TAILAND!! XD eller london om två veckor.. !!

2008-02-17 @ 20:47:58
Postat av: Emma

Jaa!! bara man kommer bort från Sverige! xD

2008-02-18 @ 17:32:17
URL: http://liitetext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0