Helg! :D

Så är ännu en helg förbi.. åå.. Dom borde vara lite längre! ;)
I Fredags var jag, Moa, Elvira, Emma och Ivar i borås och kollade på Sweeney Todd!.. den va jätte bra! :D
(och det gick ju bra att komma in också! Haha xD)
Jag köpte ett par fina skor, (och Elvira köpte et par lika dana..)
nya svarta och bruna armband!
och så köpte vi present till Frida innan bion.
Efter bion åkte vi hem till Moa och åt tacos..
Sen åkte jag och Moa hem till mej och drack te och sov.. Haha, trevligttrevligt :)
På lördan hade vi innebandy match som vi förlora med 4-1..
Så där sprack våra planer om att bli obesegrade...
 Fast å andra sidan så hade dom typ satt in hela A-laget!.. tråkit för dom... :/
Sen på Kvällen skulle vi hem till Frida, De va kul! Vi åt tacos (igen), tittade på melodifestivalen och en dålig skräckfilm xD haha
P.S. Ni so hade kameror kan vell skicka bilderna till mej! ;) D.S.
Moa sov över hos mej igen, för vi skulle ju ändå till kyrkan idag.. Vi skulle gå i Kinna, för där (trodde vi(pappa)) att det började kl11.oo,
 men när vi kom dit ca: 10 i, så var det dop där inne (dop brukar vara i slutet av gudstjänsten!),
 vi väntade en stund innan vi gick igen.. Det visade sej att den började 10 ändå..
Jag och Moa gick till mamma som var inne på Wilma och hjälpte hon att packa upp varor...
Vi fick varsin jätte fin blus i stället för pengar! :D

Puss på er!
- emmaolsson ♥

Kommentarer
Postat av: Frida !! :)

haha filmen var okey i slutet men den var väldigt overklig XD
jag hade kamra så jag kan skicka bilderna till dig emma :) puss på dig

2008-02-25 @ 20:59:27
Postat av: Emma

Aaa, men den v vääldigt overklig.. xD Tackar!! ;)

2008-02-25 @ 21:13:32
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: moa

Ja elgen var suuper.. :d:D.dD:D.D.d:d:dd.D:D::DDD Jag ska skriv apå min kolla gärna.. ;D

2008-02-26 @ 15:22:34
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: elvira

skicka gärna bilder till mej också ni som hade kameror! :):) tack på förhand (;

2008-02-26 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0