Friday.

Igår var en hemsk skoldag.. två prov, en tjurig Marcus S och so läxa...
Men efter skolan åkte jag och Elvira till Borås och såg på bio.
Rallybrudar fick de bli, eftersom dom tre andra vi ViLLe se (sex drive, madagaskar 2 och Vi hade i alla fall tur med vädret, igen) inte gick i Borås...
Men den var bra!
Jag kom på den smarta iden att: eftersom vi bara hade ca: två timmar på stan så vill man ju inte slösa bort de på att äta, Så vi köpte Thaimat take away och åt på Bion! :D
Jag är ju för smart jag! XD



Idag fick jag reda på att jag får VG i svenska och... MVG i matte! :D:D trodda faktiskt att jag skulle sänka mej i de, men nejnej! Så Glad!
Har varit så fruktansvärt mega trött idag.. Var sååå nära att somna på so:n..

När jag kom hem gjorde jag typ ingenting heller.. Sen tog jag ett bad. Va typ ett år sen sist.. 
 Så himla skönt var de! Tände massa ljus och lyssna på musik samtidigt :)

Nu ska jag sova för jag vill de.. ja. .

GodNatt! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är smartast emma lilla! . ;) xD

2008-12-05 @ 23:55:10
URL: http://happydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0