Ops!..

Nu va de allt längesen jag skrev!  :O
(Förlåt Moa att jag inte la ut nått på din födelse dag..  )

I veckan har jag och Elvira praoat på dagis :)
De e kul men "ansträngande" om man säger så..
Läs
Elviras blogg, så slipper jag skriva mer om de.. xD
       image180
Ifredags va vi på stadshotellet.
Jag ville inte men gick ändå.
 De va inte så kul.. Typ 40 pers va där :/
Menmen... vi försökte göra de bästa av situationen ;)
Satt messt och prata måste jag medge x)
Jag och Linnea hade kul!
(De va nämligen en mkt snygger kulle med pannband jämte DJ:en ! )
Haha, vi skulle krypa fram och titta upp på han x) och ställa massa töntiga frågor. haha XD
 (( va heter du?, Hur gammal är du? var bor du?.. ))
image179
Igår frade jag och Moa att vi hade fyllt år!! :D:D
Tack så jättejätte mkt för alla fina presenter!!
De va kulkul!
Vi åt paj och sen tog vi tårtan ute på balkongen.
De va jätte mysigt! Vi tände massa ljus och satt på filtar.. <3
Sedan tittae vi på två filmer som va lite halvbra och åt choklad-fondye!


Nu ska jag gå och lägga mej för jag är såå trött.!.. Är fortfarande förkyld och täppt i näsan. :(

GodNatt!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Jaa, de va kul! :) tack för en lyckad kväll igår med er

2008-04-20 @ 22:07:49
Postat av: Moa...

Det var kuul :D

2008-04-22 @ 15:52:39
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: linnea

mahaha han va snygg (;

2008-04-23 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0